Informació prèvia
Les presents condicions generals de compra, juntament amb les condicions particulars que puguin establir-se, regulen les relacions entre l’Associació Agrat i les terceres parts (clients) per a l’adquisició d’entrades d’esdeveniments organitzats per l’Associació Agrat i oferts a través de la web corresponent. Les dades identificatives del responsable del lloc web de venda en línia són: AssociacióAgrat C/Arquite Florensa N.21, 2n 2a Tàrrega 25300 G-25739335 L’adquisició en línia de qualsevol activitat suposa l’acceptació de les presents condicions generals de compra. Per completar la compra en línia, el client haurà de manifestar el seu acord amb aquestes condicions generals de compra, per això haurà de prémer el botó indicat com “accepto les presents condicions generals de compra”. En cas contrari, no podrà continuar amb el procés de compra. El client declararà ser major d’edat i disposar de la capacitat jurídica suficient per acceptar les presents condicions generals i efectuar el procés de de compra. L’Agrat es reserva el dret de modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense previ avís, la presentació i configuració del lloc web de venda en línia, així com suspendre el seu accés de manera temporal o definitiva.
- 1. Condicions de la compraQuè es pot comprar al web?
La venda en línia del web es basa en la venda d’entrades dels espectacles i activitats organitzades per l’Agrat, al llarg de l’any. Tots els preus publicats al web de venda en línia estan en euros i inclouen tots els impostos corresponents. L’Agrat es reserva el dret de modificar unilateralment, en qualsevolmoment i sense previavís, els preus de les activitats i els productes, així com suspendre o cancel·lar la seva venda de forma temporal o definitiva.
- 2. Com es compra?
Quan els espectacles i activitats permetin la venda d’entrades en línia, el servei de venda serà visible dins de la pàgina del esdeveniment. Un cop seleccionat el servei de venda s’accedirà a un formulari de compra. L’Agrat garanteix l’existència d’entrades en les activitats que s’ofereixen al web. Seguint el procés de compra establert, el client haurà d’identificar-se omplint el formulari corresponent amb les seves dades personals necessàries pel desenvolupament de la compra. El procés finalitzarà fent constar les dades de la targeta de crèdit o dèbit. En el cas que les activitats gaudeixin de descomptes en el formulari de compra s’haurà de fer constar aquesta condició i presentar la documentació que acrediti dita situació el dia de l’esdeveniment, juntament amb l’entrada.
- 3. Obtenció de la comanda
Una vegada completat el procés de compra, apareixerà a la pantalla un document nominatiu en el qual hi figuraran les dades de l’activitat adquirida que es podrà imprimir, desar o bé enviar a una adreça de correu electrònic. En el momentd’accedir a l’esdeveniment s’haurà de presentar el document imprès, que serà l’entrada. Juntament amb l’entrada s’haurà de presentar el document d’identificació que s’hagi utilitzat en el moment de la compra (DNI, NIF, NIE, Passaport). En el cas que l’usuari no sigui el comprador, s’haurà de fer constar en el formulari de compra el nom i cognoms d’aquesta persona, que haurà d’identificar-se a l’entrada de l’esdeveniment. Cal conservar l’entrada fins a la sortida del recinte. Tota entrada esmenada, trencada, sospitosa de falsificació o adquirida il·lícitament autoritzarà a l’organització a privar l’accés al seu portador.
- 4. Devolucions
Les comandes de pagament en línia no es poden modificar ni cancel·lar. El client no podrà reclamar la devolució de l’import d’una reserva un cop feta la compra. Només es retornarà els diners en cas que la cancel·lació de l’activitat sigui per part de l’organitzador de la mateixa, mai per què l’activitat s’ahgi cancel.lat per factors externs a l’organitzador.
- 5. Facturació i formes de pagament
El pagament podrà fer-se mitjançant les targetes de crèdit o dèbit VISA i MASTERCARD. Per tal de procedir al pagament, el client haurà de seguir totes i cadascuna de les instruccions que apareguin en pantalla, proporcionant l’informació de la targeta. L’Agrat garanteix al client la total seguretat de les seves transaccions, ja que tot el procés de compra es realitza en un entorn segur de l’entitat bancària, que segueix tots els protocols de seguretat. Per a una major seguretat, l’Agrat informa que les dades bancàries no quedaran enregistrades en cap aplicació informàtica seva i únicament seran utilitzades per fer el cobrament a l’entitat bancària.
- 6. Protecció de dades
D’acordamb el que disposal’article 5 de la LleiOrgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer Usuaris de l’Associació, del que és responsable l’Agrat i seran objecte de tractament per a la gestió del servei devenda en línia de l’Agrat utilitzat pels usuaris, en l’àmbit de les seve funcions. Un cop finalitzada l’activitat per la quals’han recollit les dades personals, l’Agrat procedirà a la seva eliminació. Les dades no seran cedides a persones físiques i jurídiques públiques o privades sense el vostre consentiment o si no ho autoritza una llei. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos al correu electrònic agrat@agrat.cat .
- 7. Pèrdua, robatori o furt
La pèrdua, robatori o furt del document de compra/entrada adquirit és responsabilitat exclusiva del client, per tant l’Agrat quedarà exonerat de qualsevol reclamació al respecte.